Skargi, wnioski
Prezes MPWiK w Piekarach Śląskich lub upoważniony przez niego pracownik przyjmuje interesantów w sprawach skarg, wniosków, zażaleń i odwołań raz w tygodniu, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu z sekretariatem Prezesa.
Skargi i wnioski można składać:
- Listownie - na adres:
Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Piekarach Śląskich Sp. z o. o.
ul. Roździeńskiego 38, 41-946 Piekary Śląskie; - Osobiście - w sekretariacie zarządu przy ul. Roździeńskiego 38, 41-946 Piekary Śląskie
codziennie w godz. od 7.00 do 15.00; - Za pośrednictwem poczty elektronicznej:
na adres:
z zaznaczeniem w tytule „Skarga” lub „Wniosek”; - Faksem na numer: +48 32 287 98 80;
- Ustnie do protokołu: po wcześniejszym telefonicznym skontaktowaniu się z upoważnionym pracownikiem.
WAŻNE!
Skargi/wniosku nie można złożyć telefonicznie.
Skarga/wniosek powinien zawierać:
- Imię i nazwisko wnoszącego.
- Dokładny adres do korespondencji.
Zgodnie z § 8 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.
Statystyka skarg i wniosków, które wpłynęły w 2022 roku
- SKARGI - wpłynęło ogółem 0, z czego:
- bezzasadne - 0,
- zasadne w części - 0,
- zasadne - 0.
- WNIOSKI - wpłynęło ogółem 0, z czego:
- bezasadne - 0,
- zasadne w części - 0,
- zasadne - 0.
Metryka
- Podmiot udostępniający informację
- MPWiK w Piekarach Śląskich Sp. z o.o.
- Pierwsza publikacja
- IntraCOM.pl Katowice 2020-03-22 15:04
- Aktualizacja publikacji
- Jajszczok Witold 2023-03-27 10:17
- Wytworzenie publikacji
- Witold Jajszczok 2023-03-27 10:16
- Zatwierdzenie
- Witold Jajszczok 2023-03-27 10:16