Załatwianie spraw
Biuro Obsługi Klienta
- tel.: +48 32 287 98 02 wew. 350, 351
- e-mail:
- BOK jest czynne dla interesantów w poniedziałki od godz. 8.00 do 17.00 oraz od wtorku do piątku od godz. 8.00 do 15.00.
Kasa
- tel.: +48 32 287 98 02 wew. 350, 351
- e-mail:
- Kasa jest czynna od poniedziałku do piątku od godz. 8.00 do 14.00.
UWAGA!
Zachęcamy do opłacania faktur za pośrednictwem przelewów bankowych, na indywidualny numer konta klienta widniejący na otrzymanej fakturze lub korzystając z płatności elektronicznych, wykorzystując możliwości Elektronicznego Biura Obsługi Klienta.
Pogotowie Wodociągowo-Kanalizacyjne
- tel.: +48 32 287 13 08
- tel. kom.: +48 601 503 475
- e-mail:
- Pogotowie wodociągowo-kanalizacyjne czynne jest całą dobę
Przed zgłoszeniem awarii prosimy zweryfikować, czy uszkodzona infrastruktura nie jest w zarządzie wspólnoty lub spółdzielni mieszkaniowej!
Metryka
- Podmiot udostępniający informację
- MPWiK w Piekarach Śląskich Sp. z o.o.
- Pierwsza publikacja
- IntraCOM.pl Katowice 2020-03-23 17:00
- Aktualizacja publikacji
- Jajszczok Witold 2022-10-26 11:54
- Wytworzenie publikacji
- Witold Jajszczok 2022-10-26 11:54
- Zatwierdzenie
- Witold Jajszczok 2022-10-26 11:54